Keywordonderzoek.

Prijs: € 39

Een onderzoek waarbij we de huidige website in kaart brengen en een adviesrapport produceren waarin exact staat beschreven op welke keywords de focus zou moeten liggen. Bovendien zetten we de data naast die van uw concurrenten zodat u nog beter inzichtelijk heeft waar vooruitgang geboekt kan worden qua zoekwoorden.

U ontvangt van ons binnen enkele dagen een heldere analyse en een op maat gemaakt adviesrapport.

Meer weten over keywordonderzoek?


SEO Adviesrapport.

Prijs: € 99

Een uitgebreid onderzoek naar alle verbeterpunten op het gebied van SEO. Het adviesrapport dat u ontvangt bevat een helder overzicht met verbeterpunten en hoe deze aangepakt dienen te worden.

Het op maat gemaakte stappenplan stelt u in staat om zelf of met behulp van een externe partij de verbeteringen door te voeren en zo de zoekmachine optimalisatie van uw website verder te verbeteren.

Meer weten over SEO-rapportage?


SEO Campagne.

Prijs: op aanvraag

Op projectmatige basis zal de SEO van uw website worden aangepakt. Na het uitvoeren van een nul-meting analyseren we uw website om op alle fronten de zoekmachine optimalisatie zo uitgebreid en accuraat mogelijk uit te kunnen voeren.

Onze SEO-specialisten nemen nagenoeg alles op het gebied van SEO over voor u. Na onderzoek worden de aanpassingen doorgevoerd. Tot de werkzaamheden behoren o.a. keyword onderzoek, concurrentie onderzoek, on page optimalisatie, link building, social media en meer.

Bovendien ontvangt u maandelijks een uitgebreid rapport waarin ook de geboekte progressie wordt meegenomen.

Een SEO campagne is altijd een op maat gemaakte oplossing. Vraag daarom naar de mogelijkheden en geef uw wensen door. Wij adviseren u vervolgens en sturen u desgewenst een vrijblijvende offerte toe.

Meer weten over SEO campagnes?


Title Tags

De title tag van een pagina moet zo goed mogelijk aansluiten op het belangrijkste keyword. Een van de zaken die we grondig doorlopen bij analyses en bij het optimaliseren van websites voor Google.

Outbound Links

Websites met relevante uitgaande links scoren hoger in Google. Dit is dan ook een van de vele punten die wordt meegenomen in het SEO-onderzoek en de optimalisatie van de website en specifiek de content ervan.

Content

Naast het feit dat content relevant moeten zijn en de juiste keyword dichtheid moet hebben is de lengte van artikelen of teksten belangrijk. Volgens de laatste onderzoeken scoren lange artikelen veel beter dan korte.

Responsive Design

In 2015 is Google begonnen met het bestraffen van websites die niet mobielvriendelijk zijn. Dit is, naast meer gebruiksvriendelijkheid, dan ook meteen een goede reden om een website responsive te maken.

H1 Tags

We zorgen ervoor dat de titels van elke pagina het belangrijkste keyword bevatten. Dit zorgt voor een betere score in zoekmachines voor de gekozen zoekwoorden. Bovendien is de <h1> tag vaak opvallender gestyled.

Snelheid

De laadsnelheid van websites speelt een steeds belangrijkere rol in de ranking in zoekmachines. Google is hier steeds strenger op en gebruikers haken steeds sneller af als een pagina te traag opent.

Scoor hoger in Google.